نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2754
-
الف
+

«بابک جهانبخش» راهی شفاخانه شد

«بابک جهانبخش» آوازخوان موسیقی پاپ ایرانی در آستانه کانسرت آنلاین خود دچار عارضه قلبی شده و در شفاخانه بستری است.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که طرفداران «بابک جهانبخش» آوازخوان مشهور ایرانی برای حضور در کانسرت آنلاین این هنرمند آماده می‌شدند، ساعاتی پیش خبر بستری شدن وی در شفاخانه در فضای مجازی نشر شد.

«محمد حاتم پور»  تهیه کننده کانسرت «احساس» ضمن تایید این خبر از عملیات جراحی بابک جهانبخش در روزهای آینده خبر داد.

وی اعلام کرده است : «متاسفانه آخر هفته بدی را گذراندیم. او خطر سکته را از سر گذرانده اما هم اکنون تحت نظر داکتران معالج خود در حال آماده شدن برای عملیات جراحی قلب باز است.»

حاتم پور با بیان این که بابک جهانبخش پس از اعلام آمادگی تیم طبی خود، اواخر این هفته مورد عملیات جراحی قرار خواهد گرفت افزود: از هواداران این هنرمند تقاضا می کنم برای بهبودی و سلامتی بابک، با دعا و انرژی مثبت خودشان همراه این هنرمند عزیز باشند.

بابک جهانبخش با نام اصلی علی جهانبخش متولد ۱ حمل (فروردین) ۱۳۶۲، آوازخوان پاپ اهل ایران است.

وی نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۸۴ آلبوم«چی شده» را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

او با انتشار آلبوم من و بارون وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. ترانه «من و بارون» از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده ‌است. این ترانه در فهرست صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ در رادیو جوان سیزدهم شد.

چی شده، بی اسم ،احساس ،زندگی من ، من و بارون ،اکسیژن  ،مدار بی‌قراری و حالم خوبه از دیگر آلبوم های این اوازخوان ایرانی است.

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر